الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

النا

14ماهگی النا

1392/10/24 15:45
نویسنده : مامانی
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان قشنگم.

2روزه رفتی توی 15ماهگی.همیشه از خدا میخواستم اولین کلمه ای که میگی مامان باشه.وقتی تو شکم مامانی بودی همیشه به بابایی می گفتم همه زحمت بچه پای منه اگه اول بابا بگه میکشمش.فکر کنم شنیدی.چون اولین کلمه ای که گفتی مامانییییی بود ومن چه خوشبختم که دختر نازی چون تو دارم.قلب

 

مامان 2هفته هست که میره سر کار.دخترم چقدر صبوری نفسم.اما شبها دلت نمی خواد بخوابی.فکر می کنم میترسی وقتی بیدار شی من نباشم.اما جبر زمانه است مامان.قول میدم وقتی اومدم خانه تمام وقتم مال تو باشه گلم.ولی به مامان مریم شدید وابسته شدی.همین که میگم بریم خونه مامان مریم میری لباساتو بر میداری میری دم در.اینارو برات مینویسم که بدونی خیلی دوست دارم.ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به النا می باشد